Wednesday, June 10, 2015

Sirelililla seelik.

Esimest korda kudusin seeliku :) Mõte ja plaan oli ammu, aga kuidagi ei jõudnud ma selle teostamiseni.


Väga tore kudumine oli, lihtne ja mõnus.... ja harutada sain rekordiliselt :) Puhas oma hooletus kõik. Lõppkokkuvõttes olen siiski väga rahul tulemusega.


Kudusin selle Dropsi mustri järgi, natuke muutsin kokkuvõtmise osa ainult.


Värvuselt sai lilla nagu originaalgi, sest selline sobiv lõng oli mul kodus olemas. Tegemist on Saksa lõngaga Lenzing Modal, sisaldab 51% puuvilla ja 49% viskoosi. Seeliku jaoks hea lõng, ei veni välja kuna viskoos aitab vormi hoida.


Vardad: 3,5 ringvardad (80 cm)
Suurus: M

Kurvad uudised ka. Minu armas sõber Rex valvab mind nüüd taevast :( Oh kuidas ma teda igatsen!

1. aprill. 2001 - 25. mai 2015


12 comments:

  1. Osanottoni Rexin poismenosta. Hame kuitenkin on todella kaunis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Zelda! I miss Rex a lot, he was so smart and good friend for me.

      Delete
  2. Mõtle sellele, et Rex jookseb nüüd taevaste kasside järel ja seal on suhkrukonte nii mis kole... Tean mida tähendab looma kaotus:( Pai sulle. aga seelik on sinulikult leebe ja malbe, ilus ka muidugi (sealt pole ju kootud kleidini enam teabmis pikk maa)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan, Ivi!
      Mul oligi seda lõnga kleidijagu, tegin seeliku hoopis ja midagi ehk kunagi teen veel :) Aga küll kleit ka tuleb... kunagi :)

      Delete
  3. Seelik tundub nii mõnus ja värv just selline, et sobib kanda kevadest sügiseni ja siis jälle talvest suveni.
    Tunnen kutsa pärast kaasa. Kalli-kalli sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Anneli!
      Mulle ka selline värv meeldib. Peaks lilla voodri või alusseeliku otsima, siis võiks jahedamate ilmadega ka kanda.

      Kutsa kaotus on raske jah, nagu pereliige ju.

      Delete
  4. Nii ilus seelik! Mul tekkis kohe tahtmine ka kuduma hakata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Kindlasti koo! Mulle meeldis ka see muster kohe esimesest silmapilgust.

      Delete
  5. Mõnusa maheda värviga lõng! Aga selge on ka see, et ilma osavate käteta ei saa ühestki lõngast seelikut! Imetlen!

    ReplyDelete