Sunday, March 9, 2014

Kirjatud müts.


Juba tükk aega on mul olnud tahtmine proovida kududa kirjatud mütsi... tänu Leilile, kes meid on oma ilusate mütsidaga hullutanud :)
Valisin välja lõngad, põhilõngaks beeži Scrumptious 4 ply/sport superwash (lisaks merinole on lõngas 45% siidi) ja mustrilõngaks kirju sokilõnga Jacquard.


Mustri valisin Dropsi mudelite hulgast, mustri nimeks on "Montreal".

Põnev oli kududa, tõeliselt nauditav kudumine, lausa "slow knitting" :) Varda suurus 3,0. Tänu siidisisaldusele lõngas sai müts väga pehme ja nahasõbralik.


Ainuke kurb asi selle juures on tõde, et mulle endale sai see müts väike... aga harutada ma ka ei raatsinud :)
Kui keegi soovib seda endale, andku märku! Müts ei ole paks, just paras lapsele praeguste ilmadega kandmiseks.
Mütsilt mõõdetuna laius 21 cm (x 2) ja kõrgus 20 cm.


Pealtvaade ka :)  ...


Endale ma teen kindlasti uue, sest mulle sellised kirjud mütsid nii meeldivad.

Näitan veel ka lahedat templit, mis mulle hea sõber Mary kinkis. Nii vahva mu meelest...







6 comments:

  1. Väga kaunis müts! Mulle ka tohutult meeldivad sellised kirjatud mütsid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, AlleRaa! Ma olen ka praegu sellistest mütsidest suures vaimustuses :)

      Delete
  2. Jummel ja mina muudkui imestan, kus ikka inimestel on oskus värve seada :D Sellele kavalusele pole tulnudki, et mütsides üleminekuga lõnga kasutada. Väga hea tulemus igatahes. Kohe nii nagu tokist tuleb ongi kootud? Ei mingit jupitamist ega sätitamist?

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on tõesti kaval moodus sedasi kududa, ma ka alles üsna hiljuti avastasin :) Nii nagu tokist tuleb, nii kudusin. Ei mingit jupitamist.

      Delete
  3. Ilus müts. Kahju, et väike sai. Teisalt aga saab mõni tüdruk õnnelikuks kandjaks. ;)
    Väga lahe pitsat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan, Diana!
      Mulle tundus juba suht alguses, et saab väike... aga mõtlesin, et koon ikka lõpuni. Kudumisnauding on ju ka hea :)

      Delete