Sunday, October 16, 2011

Kingitused sõpradele/gifts for friends:)

Ma ei küsi midagi ega lase ka arvata midagi...vaid annan ära 2 tassi koos tassisoojendajatega:)
Lihtsalt niisama, lihtsalt tänuks blogisõpradele, kes mind siin külastavad ja kelle head sõnad mulle alati rõõmu toovad.
Seekord pakun mina natuke rõõmu teile:)

Loosin välja KAKS tassi, KAKS inimest saavad natuke rõõmu...ja nautida sooja jooki külmal ja vihmasel sügispäeval:) Lihtsalt kirjuta kommentaar ja osaledki loosimises.
Loos läheb lukku nädala pärast, pühapäeval (23.10) .


I am very thankful for all people who have visited mu blog and have told always good words...it made me happy:) Now it`s my turn to make happy TWO people...just write a comment if you like to win a gift!


13 comments:

  1. Mõnusad tassid. :) Võtan ennast sappa ;))

    ReplyDelete
  2. Sinu tassid on soojendajatega kenad ja hoiavad kindlasti kaua sooja.
    Kuid sinu süda on soojem ja hoiab meie südamed alati soojad :D
    Kaunist sügist ja suured kallid sulle ja Teedule.
    Rexile siiski veelgi suuremad kallad :D

    ReplyDelete
  3. Ma võtaks ka sappa :) Su blogi on alati südantsoojendav lugeda ja töid imetlen kohe pikalt!

    ReplyDelete
  4. Mina võtan end tolle rohelisema tassisoojendaja sappa ;). Nii nunnud.

    ReplyDelete
  5. Sinu blogi on alati rõõm külastada :) Ja tassisoojendajad on nii armsad!

    ReplyDelete
  6. Vot nüüd on küll lugu... ma tahan lihtsalt öelda, et jätkuvalt imetlen Su tegemisi ja tulen ikka ja jälle siia tagasi, aga... ära mind loosirattasse lisa. Mitte selle pärast, et `vestidega` tassid ei meeldiks... no liigagi hästi meeldivad... aga jätaks lihtsalt teistele suurema võimaluse ja `kasvataks iseloomu`!
    Varsti tulen jälle piiluma !
    Elina.

    ReplyDelete
  7. Ma kiidan su töid, sest nad meeldivad mulle. Me oleme tihti samal lainel ning sarnaste mõtetega. Ainult et sul on suuremat loomingulisust, aga eks ma püüan ka areneda ja sulle järele jõuda.
    (Jätaksin samuti nagu Elina teistele võimaluse).

    ReplyDelete
  8. Vaadates hakkab juba soe! Mmmmm, mõnna.Loodan loosiratta peale. Nobedaid näppe! Lotaliisa

    ReplyDelete
  9. Imetlen Su töid väga ning jälle oled midagi nii vahvat välja mõelnud! Lisan meeleldi oma nime loosirattasse :) Ande

    ReplyDelete
  10. Sinu blogis on väga ilusad toimetused! Lisaksin ennast ka loosirattasse. maarion

    ReplyDelete
  11. Nii armas, kõleda sügispäeva soe het
    k!
    Heli Villateelt

    ReplyDelete
  12. Thank you for your nice blog! I do read it, but I comment rarely. And I love the "kerilaud" I bought from you!

    ReplyDelete
  13. Oi meie tassil ka aegajalt külm. Üks soe sallike kuluks ära küll ;-).
    .vusserdis.

    ReplyDelete