Tuesday, August 31, 2010

Liblikad.

Kaks liblikat ka veel putukate-mutukate seeria lõpuks, rohkem praegu ei tee:)

Liblikatega ma ise rahule ei jäänud, ei tulnud välja päris sellised nagu oleks tahtnud, aga noh...las jäävad siis sellistena ringi lendama.





Muude tegemiste vahepeal olen ka talveks hoidiseid teinud...kurke marineerinud, erinevaid salateid purki pannud. Paar päeva tagasi võtsin ette paprikad kuna mingi elukas (karta on, et hiir) oli mu paprikate kallal kasvuhoones maiustamas käinud. Korjasin kähku saagi kokku, et kõigest ilma ei jääks:)



Paprikatest teen ma igal sügisel väga maitsvat salatit, üks minu lemmikutest:)


Panen siia retsepti ka kirja, võib olla on kellelgi tahtmist proovida teha:

Paprikasalat:

4 kollast paprikat, 4 rohelist paprikat, 4 punast paprikat

6 sibulat

1 tšillipipar

1 1/2 dl suhkrut

2 spl soola

2 loorberilehte

5 tera nelki

2 küüslauguküünt

3 spl 30% äädikat

3 dl vett


Puhasta paprikad ja lõika ribadeks, tükelda sibul, küüslauk ja tšilli. Pane kõik see lõigutud kraam potti ja vala kuum vesi peale, lase 10 min seista ja vala vesi pealt ära. Lisa maitseained ja vesi. keeda nõrgal kuumusel kuni paprikad on pehmed (ca 20 min või isegi vähem). Pane kuumalt purki! Nii lihtne ongi, aga maitse on väga hea...soovitan soojalt:)


Mina panen paprikaid ja sibulaid umbes ning vett panen retseptis näidatust ka rohkem.










11 comments:

  1. Kenad liblikad. :)
    Tänan retsepti eest, ehk proovin teha. :)

    ReplyDelete
  2. Jälle ühed lahedad tegelased.
    Ja paprikahoidis tundub huvitav. Endale meeldib väga tomati-sibulasalat (Nami-Nami retsepti järgi). Kui mul kunagi paprikaid nii palju saab olema, proovin kindlasti su retsepti ära.

    ReplyDelete
  3. Liblikad on väga toredad! Retsept tundub ka väga põnev, plaanin järgi proovida!

    ReplyDelete
  4. Tänud, Diana! Proovi kindlasti, lihtne teha ja mõnusa maitsega salat tuleb.
    Aitäh, Meeli! Ma tegin ka tomati-sibulasalatit, tegin seekord omaloomingut...lisasin paprikat ja tšillit, küüslauku, kabatšokki ja maitsetaimi-tilli, varssellerit, basiilikut veidi. Püreestasin saumiksriga ära, tuli mõnus ja vürtsikas ketšupi moodi asi...väga maitsev on.
    Aitäh, Monika! Proovi järgi, anna siis teada ka kuidas välja tuli ja kas sulle maitseb.

    ReplyDelete
  5. Liblikad sul ju täitsa lustakad!

    ReplyDelete
  6. Mummud ja liblikad on vahvalt pontsakad. Just niisugused...mmm... hellitamist vajavad.. nagu eelpool esitletud triinudki !
    Ja retsepti eest tänud ! Ma ei ole kunagi proovinud tšillipipraga hoidistele maitset lisada (natuke pelgan - ma olen pigem mahedate maitsete austaja), aga kui võimalus avaneb, siis proovin ikka järele.
    Rõõmsat suvelõpu sagimist !
    Sant.

    ReplyDelete
  7. Aitäh, Kai!
    Aitäh, Sant! Ma olen päris mitmele hoidisele veidike tšillipipart lisanud, ka selle salati puhul üks väike kaun ei muuda seda salatit veel "äkiliseks". Proovi kindlasti! Ilusat suve lõppu sulle ka!!!

    ReplyDelete
  8. Pole su liblikatel ju häda kedagist. Täitsa liblikate moodi liblikad. Ongi uud yllepi tõug ja aretus. Paneme kohe punasesse raamatusse, siis kindlalt kaitse all kah :) Mulle nad igatahes meeldivad väga. Salatit tegema ma ei hakka kuid sinu juurde sinu salatit tulen sööma küll. Mind seal aias 1 pink niigi ootamas, millele istudes kohe head teed ja kooki pakutakse. Asi siis seda salatit ka süüa. :)

    ReplyDelete
  9. Tänud, Astra! On sul alles naljajutt:)

    ReplyDelete
  10. Kenad tegelased, need liblikad. Kas need tundlad heegeldasid, või on miskit muud seal?

    ReplyDelete
  11. Aitäh, Helen...ei heegeldanud. Lihtsalt lõnga panin ja sõlme tegin otsa.

    ReplyDelete