Sunday, June 13, 2010

Natuke näputööd...

Alustame nagu ikka kottidest:)
Esimeses kotis on kokku pandud üks vahva käterätik ja "tulbikottidest" allesjäänud ribad. Ma alati "jahin" selliseid põnevaid kirjadega rätikuid...et neist siis jälle miskit muud kokku keerata:).Sees ikka vooder ja esiküljel kadakanööbid.
Esimesel pildil esikülg ja teisel pildil tagumine. Lõpptulemus meeldib mulle väga.

Teine kott on järjekordne "Isetegija poekott", helesinine linane riie ja isetegija triibustik, kadakanööbid ja sees hele vooder.
Mõlemad kotid praegu veel täitsa vabad ja ootavad omanikke.

Üks kassipere on ka vahepeal valmis saanud. Neid olen ka varem teinud, ei hakka pikemalt siin peatuma. Kasutasin Meka tõlget (taaskord tänud Mekale!): http://kudumishoolik.wordpress.com/2009/10/27/kootud-kassi-mustrist/

Mütsiring...õpetus Ullast.



COMING SOON:)
Et te järgmisel korral ka siia piiluma tuleksite, siis näitan mustrit pooleliolevast tööst...mida arvate, mida ma koon?





Natuke pilte lilledest ka, mis hetkel oma ilu näitavad. Mulle väga meeldivad iirised, nii suursugused lilled mu meelest. Õitsevaid iiriseid ja kohe avanevaid on mul aias rohkem, kõiki ei hakka ma loomulikult siia riputama. Mõned iludused siiski:







Selle kollase iirise üle olen eriti õnnelik, üks mu lemmikutest ja mu aias ainuke triibuliste lehtedega iirisesort.








Lupiinid on ka praegu juba õitsemist alustanud, see kollane lupiin õitseb praktiliselt sügiseni välja.













16 comments:

  1. Ohh seda silmailu !!Irised on mu lemmikud....:)!!!
    Miks me neid kauneid kotte Disainimajas ei kohta?!See ajalehe väljalõikega on ikka mega praktiline kui pikas järjekorras pead seisma..on mida lugeda:)))

    ReplyDelete
  2. Olen Kaiga esimese koti osas täiesti nõus! Väga lahe!

    Kas sul liiliaid ka aias kasvab?

    ReplyDelete
  3. Aitäh Kai ja Monika!
    Kai...tõesti hea mõte kuidas kott järjekorras seistes kasulikuks osutub:).Disainimajas ei kohta neid praegu sellepärast, et pooled on juba müüdud ja ülejäänud plaanin mõnele laadale kaasa võtta. Aga võib olla mingil hetkel panen sinna ka kuna hea kogemus musta koti müügi näol on sealt olemas.
    Monika...kasvab liiliaid ka. Mul on nii suur aed, et kõik mahub sina kasvama:)

    ReplyDelete
  4. Oi Üllekene taas oled sa mega tubli olnud.Need hello Kittyd on na nunnud. Pean tulema sinu juurde õpipoisiks. Kotid ka vägevad ja lilledest ei räägi, see ju sinu kena aiake taas.Muuseas tulen juuli lõpus käima ja siis pink palun valmis panna koos tee ja koogiga :D
    Seniks aga suured kallad sulle.

    ReplyDelete
  5. Aitäh Astra!No õpipoisiks võid tulla küll, teeme Kittyde "õpitoa":)
    Pink on muide kogu aeg valmis ja kasutuses...koogi ja tee peab lisama siis kui tuled. Anna ikka varem teada, jõuan koogi valmis teha:)ja oma reisiplaane sättida...me siin peame plaani suvel Haapsallu minna ja ka Hiiumaale põigata.

    ReplyDelete
  6. Väga laheda kujundusega on tekstiga kott! Aga, et mis valmib? Pakun, et kas pleed või soe õlarätt, kadigani tahaks ka pakkuda. Igatahes värvitoonid on mahedad ja muster põnev.

    ReplyDelete
  7. Ajalehe kotid on lahedad. Eks midagi ilusat taas tuleb, vbl pluuse....

    ReplyDelete
  8. Aitäh teile Nele ja Lulla! Siiani pole veel õiget vastust tulnud:)

    ReplyDelete
  9. Ah ja oh! Tõeliselt mõnusad kotid.
    Ma armastan iiriseid, kuid mitte oma aias (liiga palju "koguvad" tigusi). Nii et sinu aia vaatamine on tõeline mõnu.
    Aga kuna sul siin ennustusvõistlus, siis kas ehk kood kotti või seelikut :) (me pidime seelikuprojekti järgmisel suvel käsile võtma, mäletad?)

    ReplyDelete
  10. Meeli, täitsa õige..sellest tuleb kott, vooder veel vaja panna.
    Iirised koguvad tigusid jah, aga sel aastal olen neid usinalt hävitanud ja polegi nad lilledele eriti kurja teinud.
    Seelikuprojekt on meeles:) Võime ju varemgi tegema hakata, näiteks sügisel juba?

    ReplyDelete
  11. Appike, nii lahe kott. See esimene. Mina kõnnin ikka mööda sellistest käterätikutest. Sina oled väga vahva kasutamisvõimaluse leidnud.
    Iirised on imelised!

    ReplyDelete
  12. Aitäh Dots!Ma jah ei saa sellistest kangastest ja rätikutest kuidagi mööda minna:)

    ReplyDelete
  13. Nii, alati kui eemal olen ilmub siia midagi imeilusat!!! Ei tea, kas peaksin rohkem ära olema? :P Kotid lähevad aina põnevamaks! Kaunis kassipere ja lilled meeldivad mulle ikka ka. Mütse tuleb ludinal... On seal Sul mingi tootmisliin?:D
    Edu ja jõudu, kuigi viimast tundub niigi jaguvat :)

    ReplyDelete
  14. Aitäh Ave! Edu ja jõudu kulub ikka ära:)

    ReplyDelete
  15. Nii vahvad asjad! Tõesti lähevad kotid aina põnevamaks. Mulle meeldib see kirjadega väga!
    Ja imetlen kollast lupiini ka, minu poeseemnetest kasvatatud vaid 10 cm kõrguseks saidki ei enamat.... Mis sort see on?

    ReplyDelete
  16. Tänan, Moni!
    See kollane lupiin on poeseemnetest, nime ei tea, aga pidi olema minivariant. Esimesel aastal olidki 10 cm pikkused, nüüd kuskil 30cm umbes ja sellises suuruses igal aastal ongi. Teiste lupiinidega võrreldes õitseb kaua, pea suvi läbi. Samast sordist on mul lilla ka.

    ReplyDelete