Sunday, February 15, 2015

Kärbsekad :)


Täitsa plaanivälised sokid :) Ausõna... no ei olnud plaanis jälle sokke kududa. Aga nagu juhuslikult sattus mu pilk internetis kolades kärbeste peale (loe: kärbsemustri peale) ja ma pidin need kohe sokkidesse kuduma. Idee küpses ja lõin vardad lõnga sisse...


Lõng: villane 8/2
Vardad: 2,5
Suurus: 38
Vabad ja saadaval.




Natuke magusat ka :) Eile küpsetasin šokolaadikoogi ja uskuge mind, see on nii hea kook!


TUMMINE KÕRVITSA-ŠOKOLAADIKOOK

200 g võid
275 g puhastatud ja kooritud muskaatkõrvitsat
4,5 dl nisujahu
200 g tumedat šokolaadi
2 dl suhkrut
2 muna
1 tl kaneeli
1 tl muskaatpähklit
1 tl soola

Toasoe või vahusta suhkruga, lisa 2 muna ja kõrvitsapüree ( minul on sügisel tehtud püreepakikesed sügavkülmikus, ainult vaja sulatada. Kui teed värskest kõrvitsast, siis tee nii: lõika kõrvits kuubikuteks ja küpseta 200 kraadises ahjus 20 min, püreesta ja jäta jahtuma). Lisa sulatatud šokolaad.
Sega juurde jahu ja maitseained.

Küpseta 170 kraadises ahjus umbes 35 min. Maitseb paremini kui kook on jahtunud :)


10 comments:

  1. Väga lahedad sokid! Mulle meeldivad putukamotiivid. Kusagil nägin hiljuti sipelgamustrit ja mõtlesin sokkides kasutada, las nad ronivad mööda sääri üles : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan, Ingi!
      Mulle ka meeldivad putukamotiivid ja mulle meeldib vahel natuke tavapäratuid asju kududa, kergelt kiiksuga... :)

      Delete
  2. Sokid on toredad ja mõnusates värvitoonides ning kook näib juba vaadateski ahvatlev!

    ReplyDelete
  3. Nii toredad sokid! Ja retsepti talletan ka, mul on just uute maitsete ja toiduainete katsetamise periood (pole kunagi nt kõrvitsat koogis kasutanud).

    ReplyDelete
  4. Aitäh, Muhv!
    Ega minagi pole kõrvitsat suurt kookides kasutanud, aga siia kooki sobib suurepäraselt :) Proovi ja katseta!

    ReplyDelete