Thursday, February 5, 2015

Imeilus talvepäev.


Täna oli võrratult ilus talveilm :) Mulle tegelikult üldse talv ei meeldi ja ma olen siiralt rõõmus, et sel aastal see nii lumevaene ja soojema poolne on olnud. Aga... pean tunnistama, et täna oli õues nii ilus.

Kasutasingi võimalust, et pildile püüda kaks paari sokke, mis hiljuti kudusin.

Esimene paar...


Lõng: maavillane
Vardad: 2,5
Suurus: 38

Teine paar...


Lõng: maavillane
Vardad: 2,5
Suurus: 39

Mõlemad paarid on vabad ;)


Ja kes pole veel mu blogi sünnipäeva puhul korraldatud loosi ennast kirja pannud, siis selleks on veel piisavalt aega :)


Giveaway!!!

8 comments:

  1. Nii ilusad ja tunduvad pildilt väga pehmed. :)

    ReplyDelete
  2. Valged sokid on ikka väga ilusad.

    ReplyDelete
  3. Imeilusad tööd! Valge maavillane on ikka jätkuvalt tegija;)

    ReplyDelete
  4. Ilusad sokid on need küll ja need, mida mina aeg-ajalt ikka raatsin jalga tõmmata, on kaaaaa väga ilusad! Vot nii!

    ReplyDelete
  5. Aitäh, armsad sõbrad! Teie kommentaarid teevad mulle rõõmu :)


    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Valge lõng aitab juba ise nii palju kaasa, et pits kena välja paistaks :)

      Delete