Thursday, March 20, 2014

Uued-vanad kaardid.


Ammu teada tõde, et ma kogun kudukaarte :) Eks ole... vana uudis, kõik teavad, kes siis lugemas on käinud.
Kogumise käigus tekib ikka ka sellist kraami, mida endal vaja ei ole... mul oli kogunenud terve ports topelt olevaid vanu kasutatud kaarte, ilusate piltidega Eesti käsitööst.

Lõikusin neid kaarte pisut siit ja sealt, tulemuseks 10 võtmehoidjat...


Teiselt poolt näevad välja sellised...


Uusi kaarte olen ka ikka juurde saanud...

Rootsi kaart, mis on saadetud 1936. aastal endise õpetaja poolt oma õpilastele Tallinnasse.

Fotograaf: Parikas. Eesti maastik.

Kunstnik V. Loik, "Puhkepäev Kihnu saarel", postkaart aastat 1955.

Ca 100 a. vana kaart Hollandist, kuduvad naised Volendami külas.

Šoti naine turvast kandmas (1932).

Alumist tänapäevast kaarti olen varem näidanud, nüüd õnnestus mul saada ka originaal (ülemine kaart) :)


KAUNIST KEVADE ALGUST!

6 comments:

  1. Kenad kaardid on Su kogusse lisandunud!
    Aga kaarte katki lõikama minu käsi ei tõuse (isegi mitte siis, kui neid on 3 või rohkem ühesugust.. - no on niisugune kiiks). Samas.. need võtmehoidjad on ju kah kenad tõesti! :)

    ReplyDelete
  2. Võtmehoidjate idee on väga hea! Ja kaardid järjekordselt kaunid ja huvitavad!

    ReplyDelete
  3. Tõeliselt vahvad võtmehoidjad! Ja tõesti - idee on super! peaks ka oma vanu postkaarte nii ära kasutama. Tulemas on lasteaias ju kevadlaat. Aitäh hea idee eest! Kust sa neid toorikuid said, kui küsida tohib?

    ReplyDelete
  4. Aitäh, sõbrad!

    Toorikud tellisin kunagi eelmisel aastal Hiinast, ootasid mul siiani head ideed :)

    ReplyDelete
  5. ma ikka vaatan ja vaatan su kaarte

    ReplyDelete