Monday, March 17, 2014

Raamaturiiul sai täiendust.


Tutvustan kahte uut raamatut, mis nüüd minu kudumisraamatute kogu täiendavad. Ma olen nende raamatutega väga rahul, aga eriti õnnelik olen sellise toreda raamatu üle nagu on "Knitting with Icelandic Wool".


No on ikka ilus ja asjalik raamat, iga senti väärt :) Alguses on huvitav lugemine Islandi kudumisajaloost põneva pildimaterjaliga ja sellele järgneb suur hulk ilusaid kudumeid koos mustrite ja õpetustega. Tavaliselt on hea kui ma mõnest raamatust leian ühe või äärmisel juhul kaks mustrit, mis mulle meeldivad. Siit raamatust võta või järjest ja valimata... uskumatu :) Ja mustreid on palju, üle viiekümne!
Mõned pildid raamatust...

Väga armas kapuutsiga lastekampsun.





Teine raamat on "Scottish Knits":


Selles raamatus on ka mitmeid väga ilusaid kudumeid...





Mulle endale väga meeldib kui näen kuskil blogis pilte ja kommentaare mõne raamatu kohta... loodan, et ka sellest postitusest on mõnele kudumissõbrale kasu :)

3 comments:

  1. Tänud jagamast! Põnevad raamatud mõlemad! Seda viimast tahaks omale ka.

    ReplyDelete
  2. Nõus, igasugne raamatute ülevaade annab infot, kas sooviks omale ka või mitte. Nii et suured tänud jagamast!

    ReplyDelete