Saturday, November 2, 2013

Kaardid, kaardid, kaardid....


Teen ühe kaardipostituse jälle :)  Eelmine kord oli nii tore lugeda, et sellised kaardid pakuvad huvi... jätke palun ikka kommentaare, tagasisidet on nii huvitav saada!

Alustan Muhu Käsitööseltsi "Oad ja Eed" (www.oadeed.ee) kaartidest... ma olen vaimustuses kui ilusaid kaarte on trükitud. Kauneid Muhu tikanditega kaarte on neil ka, kes ilusaid kaarte tahab osta, siis saab neid soetada Liivalt. Suured tänud Martabertale, kes mulle on usinaks abiliseks olnud ja mu kogusse kõvasti kaarte on juurde leidnud. Aitäh sulle!!!




Kaks kaarti Soomest. Vasakpoolse kaardi saatja Virpi lisas muheda kommentaari : "Kui inetu vanaema... aga koob hästi :) "


Hermann Plathner "Strickendes Mädchen

Kaart Tšehhist, tõenäoliselt on see kaader mõnest Tšehhi multifilmist.

Ülemine kaart: Sotimaa, "Carding and spinning wool (c. 1931), alumine kaart: Holland, kohalikes rahvariietes Spakenburgi küla naised näputööd tegemas.

Sedasi näevad vist oma kohvitassi kuduhullud ? Kes on näinud? :)

Lihtsalt nunnu kaart :)

Ja lõpuks.... Martaberta saadetud ja meie ühine lemmik... veidi kiiksuga kudukaart:


Hiljuti pidasime plaani, et nii põnev oleks oma kudumeid näidata nagu mõnel kaardil... lavastada sama situatsioon. Nagu näiteks Punamütsike viimasel pildil... kooks punase mütsi ja läheks metsa pildistama :) Mida arvate?

12 comments:

  1. No on ägedad kaardid :D Oad ja Eed kaarte saab tegelikult Liivalt, mitte Muhu muuseumist. Kaarditahtjad peaksid ilmselt Oadi ja Eedi kirjutama, pood on talvepuhkusele saadetud.
    Kaartide uuesti lavastamine kõlgub mul jätkuvalt meeles ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No näed siis, ma arvasin, et Muhu muuseumist tõid... tegin paranduse :)

      Delete
  2. Ilusad ja huvitavad kaardid! Ma hakkan täiega ;)) murduma. Tahan ka kudukaarte! :)
    Kaartide isetegemise mõtlesin just eile, kui FB sai jagatud ühe trükiga tegeleva firma kalendrimängu. Läksin nende kodukale ja seal oli alajaotus "Kaardid, kutsed.." Siis oligi see Ohhooo moment, et võiks oma fotost kaardid tellida, nt jõuluks. ;) Seda, kas teostuseni jõuan ma küll lubada ei saa. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diana, murdu kindlasti :) Mõtle kui vahva, saab muljetada ja vahetada jne.... äge! Ja jõulude ajal on eriti äge, palju uusi kaarte tuleb müüki :)
      Ma olen ka mõelnud kaartide tegemisele, aga pole leidnud sobilikku firmat, kes teeks. Eriti pole ausalt otsinud ka veel :) Aga võiks teha!
      Selle kaartide uuesti lavastmise idee on panna blogisse kaardi pilt ja siis lavastus või inspiratsioon, mis sellest saadud... mu meelest igati lahe idee.

      Delete
  3. Väga lahe idee see kaartide taaslavastamine! Tee ära, üks hobi jälle juures! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idee on hea, võib olla kunagi teen ka mõne... võib olla :)

      Delete
  4. Väga lahedad kaardid! Mu tädi saatis üksaasta jõulukaardid (tegelikult fotod) nii, et riietusid perega päkapikkudeks ja tegid pildid suure lumise kuuse all, hästi vahva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, see fotode tegemine jõulukaartideks on üsna levinud. Ma saan igal aastal Norrast sellise kaardi... igal aastal teevad perepildi, vahel on inglid, vahel päkapikud. Igatahes väga toredad jõulukaardid.

      Delete
  5. Meeletult lahedad, meeleolukad kaardid.

    ReplyDelete
  6. Kauniit kortit.
    Tein kerran itse, laitoin lovikkaan lumisen kuusen oksalle, laitoin vieläsille lovikkaalle silmälasit.
    Laitan sen kortin blogiini, jahka löydän sen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Maria!
      Tahaksin sinu tehtud kaardi näha :)

      Delete