Thursday, September 5, 2013

Sõrmkindad, mis ei olnud plaanis...


Jah. Need sõrmkindad sündisid iseenesest. Plaaniks olid hoopis kätised ja mustrilt ning moelt üldse mitte sarnased sõrmikutele, mis neist lõpuks said. Nüüd ma mõtlen juba tõsiselt... mis see nüüd on, kas tõest suur sõrmkinnaste kudumise nakkus on mul kallal :)


Jälle uus kogemus... kudusin kindad 2,5 varrastega, nii jämedatega ei ole ma varem sõrmkindaid kudunud.


Sõrmed tegin meelega mitmevärvilised, sest eesmärgiks oli kogu olemasolev tutsakas roosat ära kasutada. Õnnestus, 99 %.








Pilte sai palju, aga mis juttu ma ikka pikalt nende kinnaste kohta veeretan.... las pildid räägivad :)

Tehniline jutt:
Vardad: 2,5 (14 silmust vardal)
Lõngad: Hall lõng on 100% villane (kootud kahekordselt) Merkel/Kienlin Lambswool, roosa lõng Madame Tricote Cashmere Gold.

Üks pilt sõbrast ka :



Järgmiseks üritan kududa kätised... vast ei lähe jälle kinnasteks kätte :)





12 comments:

  1. Oi, kutsu nina juures sama tooni roosa õis. Hall-roosa on nii daamilik kooslus, sobib meie talve.

    ReplyDelete
  2. Minu arvatest sõrmkindade kudumine on väga raske! Ma ei oska......:S Ilusad on!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Maahiska! Ma pidasin ka sõrmkinnaste kudumist raskeks, aga tegelikult ei ole... võib olla alguses natuke keeruline :)

      Delete
  3. Replies
    1. Tänud! Pehmed on tõesti, lõng on hästi pehme.

      Delete
  4. Ilusad sõrmkindad. Hall ja roosa on väga armas kooslus. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Diana! Halli ja roosa kooslus on mulle ka meeltmööda :)

      Delete
  5. Vahvad sõrmikud! Hurraaaaa sellele sõrmiku-kudumise-nakkusele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Elina! Tundub, et siiski healoomuline nakkus ja ma ei hakka selle vastu midagi ette võtma :)

      Delete
  6. :D Sinu puhul kukuvad "tavalised" ka välja erilised! Ilusad!

    ReplyDelete