Monday, January 6, 2020

Kittycats.


Alustan uut aastat sokkidega, mis said peaaegu juba eelmisel aastal valmis...lõpetamine jäi juba uue aasta sisse :)


Kudusin neid nii kaua, millegipärast ei olnud üldse põnev kudumine...kuigi võiks juu eeldada, et mustrit on vahva kududa. Valmis sain ja teist sellist paari enam kududa ei tahaks :)
Aga muster on üliarmas, nii vahvad kassid ja lõpptulemus meeldib mulle ka väga.


Muster raamatust: "Wild Mittens and Unruly Socks" by  Lumi Karmitsa
Lõng: maavillased 8/2
Vardad: 2,5 ja 3,0
Suurus: 38




Vähemalt sai üks töö plaanitavatest töödest tehtud :) Praegu on varrastel jälle sokid, seekord imepisikesed...nukule. Mu üheks hobiks on vanaaegsed nukud ja paar tükki neist on täitsa paljad. Võtsin plaani sel aastal nad riidesse saada. Eks näis kuidas neile kleidid õmmeldud saan :)
Üks sokk on valmis, kaalub 8 grammi...lõnga on järel täpselt 10 grammi. Nibin-nabin peaks välja tulema.

Järgmise korrani ja muidugi ma soovin teile ka toredat uut käsitööaastat!

6 comments:

  1. Need on nii ilusad sokid! Ägedaid ideid sullegi uueks käsitööaastaks!

    ReplyDelete
  2. Tere! Kas oskate juhatada, kust saaks selle vahva kiisusoki mustri? Tegin lahti Teie poolt antud lingi, aga ei osanud sealt mustrit leida. Ma väga vana kah, võib-olla seepärast, aga vana inimene tahaks endale ka vahvad sokid kududa!
    Äkki raatsite jagada?
    Kõike head.
    Niina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere! Muster on saadaval minu poolt viidatud raamatus ja ka Ravelrys. Kuna on tegemist tasulise mustriga,siis ma kahjuks ei saa seda jagada.

      Delete
    2. Aitäh, Ülle! Ehk aitab ka seekord suure suurendusega luup ja varun aega ja kannatust ning saan selle mustri omale maha joonistada.
      Niina

      Delete
    3. Aitäh, Ülle! Ehk aitab ka seekord suure suurendusega luup ja varun aega ja kannatust ning saan selle mustri omale maha joonistada.
      Niina

      Delete