Thursday, August 16, 2018

Minu uus kampsun.

Valmis! Võttis omajagu aega, harutada sai ka täitsa mõnusalt alguses :)


Kudusin selle kampsuni endale, aega võttis lausa mitu kuud. Vahepeal trügisid teised kudumistööd vahele ja lõpus hakkas juba endal ka huvi kaduma :) Seadsin eesmärgiks, et ühtegi uut tööd enne ette ei võta kui valmis saan, muidu ehk polekski kunagi saanud. Selline distsiplineerimine mõjus mulle hästi!


Lõnga tellisin paar aastat tagasi Iirimaalt e-bay kaudu... otse tootjalt. Ilus hall Aran Tweed, mõnusad täpsukesed sees. Ei tea, mis mul tookord arus oli, aga liiga vähe tellisin. Paar aastat oli mööda läinud ja igaks juhuks saatsin müüjale kirja, ehk on veel tal sellist lõnga... ja oligi! Jehhuu!!! Tellisin juurde, värvierinevust isegi pole... ja tellisin ikka hoogsalt, nüüd on lõnga üle :) Tühja kah, küll hea lõng lõpuks omale ka mõne uue kudumisprojekti leiab.



Mustriks valisin Roosevelt kardigani, mille muutsin ikka täitsa teistsuguseks algsest variandist. Alguses kudusin nagu ette nähtud, aga siis ei saanud ma õpetusest enam aru... omast arust nagu oskan inglise keelseid õpetusi jälgida, aga seekord läksin omadega rappa :) Kui juba hakkas viltu vedama, siis otsustasingi hoopis oma idee järgi teha...ja mulle isegi meeldib sedasi rohkem.


Ette õmblesin luku. Vahepeal tekkis idee, et peidaks luku taguse mõne toreda kirju kangaga...aga jäi ilma nii korrektne, et polnud mõtet.


Taskud on ka, selliseid polnud varem kudunud. Väga ägedad tulid õpetuse järgi, aga oleks võinud suuremad olla.


Selline see kampsun siis sai, nüüd ei taha tükk aega enam kampsunit kududa...vist :)

Tasuline muster: Roosevelt Cardigan
Lõng: Aran Tweed Yarn
Vardad: 4,5

6 comments:

  1. Väga ilus, kaunim kui originaal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!
      Olen tulemusega rahul. Mulle meeldisid need palmikud originaalil, aga samas soovisin just lukuga kampsunit.

      Delete
  2. Väga ilus on, kadeduseuss hakkas kohe närima! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Triine!
      Kadeduseuss on edasiviiv jõud, sunnib äkki vardaid haarama 😀

      Delete
  3. No küll on äge kampsun! Kohe kaugelt ägedam kui originaal.

    ReplyDelete
  4. Aitäh nii suure kiituse eest! :)

    ReplyDelete