Thursday, November 9, 2017

Sokid kõige pisematele ja natuke kaarte...


Kudusin mõned pisemat sorti sokipaarid, hea viis erinevaid jääke likvideerida :)





Lõngad; villased
Vardad: 2,75

Mõned kaardid ka vaatamiseks üle pika aja. Kogu on nii suureks paisunud, kõiki enam pildistada ei jõuakski :)

Vahva kaart Soomest Sallalt, autoriks Elina Jasu

Autoriks Pauli Ebner

Kuduvad rebased, autoriks Olja Grebennik

Venemaalt, autor Eve Mazur

Norra trollid, saadetud Kanadast. Autor Rolf Lidberg

Veel üks trollikaart Norrast.



5 comments:

  1. Oi, kuidas su kaardikogu mulle meeldib! Postita sagedamini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii tore lugeda, et Sulle ka meeldivad. Ma just mõtlesin, et mis ma neist ikka postitan, ega vist kedagi ei huvita :) Nüüd jätkan kindlasti näitamist :)

      Delete
  2. Põnev harrastus need kudukaardid! Ja toredad sokid! Väikestele on hea teha, saab ruttu valmis, aga kui peab konkreetsele lapsele kuduma, olen hädas - ei oska neid laste suurusi õieti arvata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neid kaarte on päris palju juba kogunenud, iga uue kaardi üle on nii hea meel :)
      Mul on sama lugu, konkreetsele lapsele õiges suuruses kududa on palju keerulisem kui lihtalt suvalisi teha. Aga küllap siis jõuab õiges suuruses jalg kunagi ka soki juurde :)

      Delete