Wednesday, September 20, 2017

Kõrvaklappidega müts Galinale.


Galina, kes elab Ukrainas, palus mul kududa talle kõrvaklappidega müts. Päris huvitav väljakutse kuna ma varem polegi sellist kudunud. Otsisin üsna pikalt õpetust/mustrit, mis mulle meeldiks.  Ei olnudki kerge ülesanne... kõrvaklappidega mütse leidsin palju, aga vähesed meeldisid. Lõpuks leidsin :)


Väga mõnus töö oli ja müts tuli täitsa armas mu meelest ja nii-nii pehme.


Õpetus asub siin.
Õpetuse järgi oleks väga madal müts tulnud, seega natuke muutsin mustrit. Pärast mustrit kudusin 3 halli rida juurde ja kokkuvõtmise juures kudusin ka igale poole ühe parempidise rea vahele. Väga paraja suurusega müts tuli sedasi :)

Vardad: 4,5 ja 5,0
Lõngad: Drops Lima + Scheepjes Alpaca Rhythm, sinakad toonid on villased + Angoora Fine.



2 comments:

  1. Mulle meeldivad eriti need tutid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Originaalis on pikad punutud patsid, minu arust ei sobinud need eriti,tegin siis sellised tutid 😊

      Delete