Tuesday, October 11, 2016

Cabled Gauntlets




Nende kinnaste kudumine oli mul juba ammu plaanis... ajast kui mu raamatulriiulisse jõudis selline tore raamat nagu "60 More Quick Knits".  Sellest sarjast on mul olemas juba 3 raamatut ja pean ütlema, et ostu ei kahetse. Selliseid kudumeid, mida teha tahaks, leidub seal palju.


Kindad on villased, mitte väga paksud, aga soojad siiski. Palmikud lisavad mõnusalt kohevust ja randmed on pikad... saab kanda jaki-jope peal või siis varrukasse pista.


Vardad; 3,5
Lõng: 100% villane 8/2
Muster: "Cabled Gauntlets" Mary Beth Temple
Omanikuta :)



Meil on õunauputus nagu pildilt näha... ja puu on endiselt õuntest lookas.

10 comments:

  1. Väga ilusad kindad! Nagu näen, oled Sinagi kinnaste lainel :)

    ReplyDelete
  2. Aitäh, Triin!
    Olen tõesti kuidagi kinnaste juurde toppama jäänud, aga praegu on hoopis sall varrastel. Aga kindaideid on peas mitu, tahaks lindudega sõrmikuid jälle teha ja üks uus kindaramat (paljude ägedate mustritega) ahvatleb ka hirmsasti tegudele :)

    ReplyDelete
  3. Kindlasti mõnusad käes! Head pikad randmed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka pikad randmed meeldivad, hoiavad käed soojas.

      Delete
  4. Pikad randmed ja kiiluga pöial ... no väga hea ja kui ma oleksin nn kindakandja, siis just niisugused mulle ka meeldiks. Tegelikult mul on ikka mõned kindapaarid ja neist jätkub mulle tõenäoliselt kogu eluks :)(õnneks käed ilmselt oma suurust enam ei muuda :P )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Elina!
      Minul on veel mõned paarid vanaema kootud kindaid, aga neid ma ei raatsigi enam kätte panna. Hoian niisama mälestuseks.

      Delete
    2. Mul on ka ühed oma ema kootud, seest narmastega, käpikud. Need ta lõpetas veidi enne ... ja ongi sedasi uuena mälestuseks jäänud. Samuti ka sokid, mille paar valmis viimasel õhtul. Hoian ja ... ka ei raatsi kasutada.

      Delete
  5. Väga ilusad labakindad! Kohe selline lumeigatsus tuleb peale. Mul on samuti salaplaanis ilusast uuest lindudega kindaraamatust vähemalt üks paar endale kududa. Ole tubli ja terve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Helena!
      Millisest lindudega kindaraamatust? Kas raamatust "Läänemaa sõrmkindad" või on veel mõni raamat juurde ilmunud ja ma olen maha maganud? :)
      Ma ostsin hiljuti "Big Book of Knitted Mittens", autoriks Jorid Linvik... ei tea kohe, millistest peaks alustama, väga ilus raamat.

      Delete
    2. Pean kudumise salaplaani raamatust "Läänemaa sõrmkindad" :) Ma lähen teist viidatud raamatut kohe netti piiluma. Aitäh vihje eest!

      Delete