Sunday, September 25, 2016

Hilda Mittens


Valmistun talveks  :) Käin aastaringselt peaaegu iga päev kõndimas, 5,5 km ... sellest on saanud harjumus ja selline liigutamine mõjub väga hästi. Eelmisel talvel, käredamate külmakraadidega, hakkasid mul käed tihti külmetama ja ma teadsin, et pean endale uued paksud kindad kuduma. Siiani veel ei teadnud milliseid ma tahan... ja kui ma juhuslikult sattusin "Hilda Mittens" õpetusele siin blogis, siis olin kohe neist kinnastest vaimustuses. Vaat neid mul vaja oligi :)
Suur tänu Kristile nii hea õpetuse eest!

Tegemist on topeltkootud kinnastega . Kõigepealt panin kokku villaheide ja 8/2 halli villase lõnga ning kudusin valmis aluskindad.


Seejärel kudusin lilla 8/2 villase lõngaga pealmise pitsilise kinda.


Ma olen väga rahul nende kinnastega. Mõnusalt pikad, randmed ei hakka külmetama ja kindad ise on ikka nii -nii soojad ja paksud.  Nüüd jääb vaid üle oodata, et saaks pakasega testida :) Mu kaasa arvas, et ma plaanin polaar-ekspeditsioonist osa võtta, et sedasi talveks valmistun :)


Õpetus: Krist Everst
Lõngad: villaheie ja 8/2 villane lõng
Vardad: 4,0 ja 5,0







4 comments:

  1. Näevad väga mõnusad välja, sellised võiksin endale ka teha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga soojad ka :) Tore kudumine oli, soovitan :)

      Delete
  2. Ilusad kindad ja see, et läbi pitsilise pealiskinda paistab teist tooni aluskinnas, muudab kudumi kenasti reljeefseks ja ihaldusväärsemaks! Mõnus ninanips pakasepoistele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Elina! Ma loodan ka, et saan pakasepoistele nüüd koha kätte näidata :)
      Ja suured tänud õnnitluste eest, edastasin kaasale! :)

      Delete