Wednesday, July 29, 2015

Ruudi, suvi ja aed.


Juba poolteist nädalat on meil kodus uus pereliige... saage palun tuttavaks - Ruudi :)


Pisike labradoripoiss kasvab jõudsalt. Kodunes kiiresti ja päris mitu asja on juba ka selgeks saanud... teab oma nime, käsklusi "siia" ja "istu" ja palli toob ka päris ilusasti tagasi kui visatakse.

Pärast väsitavat mängimist.
Ruudi oma lemmikmänguasjaga :)



Suve ülejäänud osa on mul seega sisustatud :)

Aias on praegu ilus aeg, nii palju lilli õitseb ja kõik on nii lopsakas. Mulle see suvi väga meeldib, mõnusad ilmad, ei ole liiga palav... paljud hädaldavad suve üle, et vihmane ja külm, aga siin oli tänaseni pigem põud. Vihma pole ammu sadanud :)

Kevadel rajatud lillepeenar on praegu paksult lilli täis kasvanud :) Tulevikus saavad seal laiutama rohkem okkalised vormid, aga kuna need on praegu väikesed, siis istutasin sel aastal palju suvelilli siia peenrasse...





Sedasi see suvi kulgeb, ei saa öelda, et hetkel rahulikus tempos... aga mulle meeldib :)

Üks suurem kudumistöö on hetkel pooleli, sellega läheb veel aega. Valisin sellise mustri, et ei teagi nüüd, kas sellest ka lõpuks asja saab :)

Nautige Eestimaa suve!

9 comments:

  1. Kõik on nii ilus. Sõber on kodus. Ja lill õitseb.

    ReplyDelete
  2. Tere Ruudi! ;) Ei saa mainimata jätta, et oled perenaise moodi kuidagi. Ei oska kirjeldada, aga sellel portreepildil meenutab Ruudi perenaist :).

    Ruudi on täitsa tubli oma vanuse kohta. Mu Simmu ei oska siiamaani palli korralikult tagasi tuua. Toob küll, aga kätte ei anna.Õrritab (hoian palli suus ja surub koonu tugevasti vastu kätt, aga kui tahan palli võtta, siis tõmbab koonu eemale).

    Tundub, et meil on samamoodi läinud. Mõtlen vana sõbra kaotuse ja uue tulekuga. Mu vana koer Dannu oli mu parim sõber. Uus koer Simson on aga mu karvane ingel. Nad on võrreldamatud, kuid mahuvad kenasti kõrvuti mu südamesse. Mul endal oli/on vähemalt nii, et kutsika kõrvalt ei jäänud aega leinamiseks. Vahest tuleb ikka Dannu meelde (siis nutan peatäie),kuid siis tuleb karvane rõõmurull ning pole enam aega pikalt mõtiskleda.
    Jälgin põnevusega Ruudi kasvamist! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii vahva pikk jutt :)
      Rex oli samasugune kui sinu Simmu... palli tõi ära, aga kätte ei andnud. Ise hirmsasti tahtis, et keegi viskaks ja õrritas meid oma palliga. Tuttav tunne :)

      Rex jääb alati mu südamesse, aga sinna mahub ka Ruudi. Nii erinevad poisid juba kutsikatena. Rexile mõtlemine teeb nukraks ja Ruudi toob jälle omakorda rõõmu... tegime ikka õige otsuse, et juba sel aastal uue koera võtsime.

      Delete
  3. Ruudi on armas :). Jõudu tite kasvatamisel!
    Aed on sul ikka väga kena ja korras. Lillede lopsakus võtab kohe hingetuks.

    ReplyDelete
  4. Aitäh, Meeli! Jõudu läheb tarvis :)
    Lilled on jah nii lopsakad...uus peenar uue mullaga ja kanakaka graanulitega vist mõjuvad hästi :)

    ReplyDelete
  5. Titt majas :) Nii armas ja aed on väga kaunis!

    ReplyDelete