Sunday, February 16, 2014

Auhind loositud ja taas kudumislainel :)


Armsad sõbrad, tuttavad ja blogikülastajad... aitäh teile toredate kommentaaride ning õnnesoovide eest!
Kokku oli 29 kommentaari, fortuunaks oli mu kaasa Teet, kellel palusin nimetada ühe numbri... hõikas kiirelt teisest toast vastu, et võitja on nr. 16.

Nr. 16... SNOWDROPELF!  Palju õnne Sulle! Katsume omavahel kontakti saada ja lepime kokku saatmises :) Loodan südamest, et see kingitus Sulle rõõmu teeb!

Järgmisel aastal jälle võimalus võita, seni jätkan siin vana rada pidi tatsumist :)
Kudusin vahepeal ENDALE (see on tavatu, sest olen kui kingsepp ilma kingadeta) mütsi ja salli.


Selle mütsiga olen 100% rahul, mugav ja ei aja mul otsaesist sügelema... villased mütsid mõjuvad mulle kratsivalt :)

Muster asub siin
Lõng: Novita Puro Kivi
Vardad: äär 3,5 (80 s), müts 5,0 (100 s)

Mütsi juurde tahtsin kaelussalli... no ei teagi kuidas see õige nimi peaks olema :) Mütsist lõnga järgi suurt ei jäänud ja kodustest varudest ka midagi sarnast ei leidnud. Kohalikus poes on meil päris tore lõngavalik ja kohe esimesena jäigi silma sobiv lõng: Shachenmayr Ego Tweed.



Kudusin ringselt, kolm rida parempidi ja kolm rida pahempidi.

Lõng: Shachenmayr Ego Tweed, kulus ca 150 g
Vardad: 8,0 ringvardad, 120 cm
Silmuseid 190

Mütsi kannan iga päev, aga salli jaoks on ilmad praegu liiga soojad :)  

12 comments:

  1. Palju õnne võitjale!
    Tore on kuulda, et sa kudulainel tagasi. Muidugi oled sa tagasi, kui nii ilusad asjad oled endale pununud ;) Mina ainult harutan ja harutan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan! Mul oli ka see periood hiljuti, aina harutasin... tean, mida tunned :)

      Delete
  2. Kaunis komplekt! Ja mis peaasi, ikka enne talve l]ppu sai valmis ;)
    Loosivõitjale palju õnne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, AlleRaa! Olen tegelikut juba nädala jagu kandnud ja saab vist veelgi kanda... enne kui talv päris otsa saab :)

      Delete
  3. Aitäh Yllepile ja fortuunale, olen väga üllatunud ja samas ka väga õnnelike, et võitjaks osutusin! Mulle väga meeldivad Su tööd ja ka su kaasa meisterdatud sallinõelad, väga tublide ja lahtiste kätega tegijad! Aitäh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh heade sõnade eest! Loodan, et sul on hea meel pakki saada... ma olen sama rõõmus seda saates :)

      Delete
  4. Palju õnne võitjale.
    Väga ilusad müts ja sall. Omale peab ikka vahel kuduma. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Diana!
      Omale kudumiseks on plaane tavaliselt hulgim, aga ikka jäävad lõpuks tegemata :)

      Delete
  5. Tänan kõiki õnnesoovide eest, aga mina tänan Üllet imekauni salli ja kaardi ning tema kaasat imelise sallinõela eest, mille ma just kätte sain. Salli värvid on lihtsalt imelised! Kniks! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Hea, et ilusasti kohale jõudis ja rõõmu teeb :)

      Delete
  6. Väga mõnusates värvides müts ja sall. Ilus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Arnikai! Värvid on tõesti ilusad. Novita Puro lõngadel on väga ilusad toonid... ja nii pehmed on need lõngad ka.

      Delete