Wednesday, January 8, 2014

Et uus saaks tulla...


Enne kui selle aasta tegemisi saan näidata, tuleb enne veel eelmise aasta töid näidata :)

Tellitud kotid, mille tegemine jäi üsnagi viimasele minutile... ja pidistamine veelgi viimasemale minutile. Vihma kallas kui oavarrest ja päev oli ühtlaselt sompus. Ei jäänudki muud üle kui kotid uksel pildistada...





Kui küsiksite mida ma praegu teen, siis vastus oleks selline: "Alustan, vannun, harutan, alustan, vannun, harutan..." :)

Mulle väga meeldib tõelist kirja ja kaarti postkastist leida ja loomulikult meeldib mulle ka teistele saata. Jõulud on nii tore aeg kui peaaegu iga päev leiab postkastist midagi põnevat. Näitan teile ka kaarte, mis mind rõõmustasid Jõulude ajal...

These beautiful cards I received from my friends for last Christmas! Thank you!




Mõned ilusad kudukaardid, mis jõuludeks saabusid.


7 comments:

  1. Olgu ilm sombune või päris pime, Sinu fotod on ikka ilusad ja mõnusad vaadata! Käsitööde iseloomustamiseks .... meie keeles ei ole kahjuks üli-ülivõrret!

    ReplyDelete
  2. Kotid on väga kenad.
    Ja sinu praegune tegemine on suhteliselt tuttav - ma olin siin paar päeva tagasi samas seisus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Meeli! Mul sama seis jätkub, täna alustasin jälle uuesti algusest :)

      Delete
    2. Kahju su'st kohe... Loodan, et uus alustamine jõuab edukalt lõpuni (ei mingeid harutamisi enam).

      Delete
    3. Mul on sellel aastal vist eriti pikad juhtmed... lihtsa asja oskan ka enda jaoks keeruliseks ja raskeks ajada. Aga õnneks nüüd vist läheb ludinal edasi :)

      Delete