Wednesday, July 24, 2013

Juuli on kingituste kuu :)

... sest juulis on mul sünnipäev. Õigemini oli :)  Siinkohal hilised õnnesoovid Kadrile ehk Undukale, kellega me saaksime koos sünnipäeva pidada, sest kuupäev on meil valitud sama :)

Kekutan veidi kingitustega :) ... tegelikult tahan oma rõõmu jagada.

Täna sain USAst imelise paki, mille saatis mulle Kate. Ravelrys on selline vahva pakivahetus, kus sünnipäevakuul loositakse välja paarid (sünnipäevalapsed), kes omavahel kingitusi vahetavad. Minu paariliseks osutus üks tohutult vahva ameeriklanna Kate.

Thank you, dear Kate, for a wonderful gift!!!

Kõik kingitused olid eraldi pakitud, avamisrõõmu jagus tükiks ajaks. Südame tegi soojaks, et ära polnud unustatud ka mu neljajalgset sõpra Rexi, kes sai paki kutsude maiustusi. Talle maitsesid :)
Pakist leidsin huvitava kudumisajakirja, milles mitu mustrit jäid mul juba kripeldama... väga lahe raamat, kus on terve ports õpetusi, kuidas omale koera kududa (taksid ja terjerid jne...). Enda poolt oli ta heegeldanud kauni kotikese ja kudunud vahva pajalapi mu kööki... lisaks leidus pakis veel maiustusi, nõelahoidja, stitch-markerid, magnetiga mustrite järjehoidjad, käsitööseep, postkaardid, CD kohaliku elu tutvustusega (seda pole veel jõudnud uuridagi), mõõdlint.... ja muidugi tokk imelist lõnga.

Mõned toredad raamatud sain ka sõpradelt kingituseks. Kõigepealt sain varase kingituse kudusõbralt Martabertalt...imeilusa raamatu Läti sokkidest. Raamat on küll lätikeelne, aga see pole takistuseks, sest pildimaterjal on suur ja mustreid palju.

"Latviešu zeku raksti" ...

Aitäh, armas sõber, selle kauni raamatu eest!

Seest ka üks pilt...



Seda raamatut tasub kindlasti osta kui Lätis juhtute leidma.  Neil on olemas ka sarnane kindaraamat, mida mu hing samuti endale ihkab... loodetavasti on mul võimalik suvel korra Ruhja minna ja endale see raamat ära tuua. Ma ei tea, mis mul küll arus oli, et eelmisel korral ostmata jätsin...

Teise toreda raamatu kinkis mulle sünnipäevaks sõber Kati.

"Eesti kampsun Eesti Rahva muuseumi kogudest"...

Aitäh, kallis Kati!

Eriti armsaks teeb kingituse veel pühendus autorilt, mille Kati palus autoril kirjutada minu jaoks Heimtali laadal...


Seest üks juhuslikult valitud pilt...


Viimase raamatu kinkisin endale ise :) Jahtisin seda raamatut juba kaua ja lõpuks ma sain... olen õnnelik.

"Mulgi kirikindad ja kirisukad"...




Raamat on juba ilmunud 1960 aastal, aga aegumatu ja üdini hea raamat. Kui kuskil veel näete, siis ostke ära... seda raamatut enam palju ei liigu, tiraaž oli kõigest 3000 raamatut.

Seest üks pildike...





Järgmisel korral teised jutud :)




11 comments:

  1. Palju õnne meile ikka! :) Nii vahva kingitus USAst ja raamatuid võiks ju alati rohkem olla ;) Mu sünnipäev tõi mulle rätsepa mannekeeni, keda ma ka juba blogis näitasin. Nii mõnus kui on läbimõeldud ja asjalikud kingitused! :P Ma kusjuures sünnipäeval mõtlesin veel sinu peale ja soovisin mõttes õnne ka :) Arvutisse kahjuks ei pääsenud.

    ReplyDelete
  2. Kuidas ma su sünnipäeva ära unustasin, lammas nihuke :S Vaata kui hea, et ma kalendrist suurt midagi ei pea ja varase kingitusega maha sain- nüüd on vähemalt väike õigustus olemas :D Aga raamatud on sul uhked- eriti see kullamaiguline Mulgi kinda ja sukaraamat. Õnne ja edu ning väledaid vardaid veelkord, kallis Ülle!

    ReplyDelete
  3. Õnne pole kunagi liiga palju, seega - palju, palju õnne ja jätkuvalt vahvaid ideid ning nobedaid näppe ideede realiseerimiseks!

    ReplyDelete
  4. Palju-palju õnne takkajärgi ning virkasid käsi sulle edaspidiseks!
    Küll tahaks ka sellist kampsuniraamatut. Kõik muu ka kadestamisväärt. Elu on ilus!

    ReplyDelete
  5. Palju õnne! Väga väärt kingitused! Kampsuniraamatut tahaks isegi.

    ReplyDelete
  6. Aitäh, armsad sõbrad, heade soovide eest!

    Kadri, mina mõtlesin ka sinule, aga kahjuks arvuti kaudu jäi sel päeval õnnitlemata. Nii toreda kingituse said, mannekeen on sulle väga vajalik kaaslane... mul on su pärast hea meel.

    Martaberta, mis sa siunad seal ennast... jõuab siis inimene kõike meeles pidada :) Ma sain ju varajase ja nii armsa kingituse sinult... kullatükk oled!

    Mare, õnne pole kunagi palju... see on tõsi :)

    Annelix ja AlleRaa... loodan, et saate ka kampsuniraamatu endale. Tore raamat! AlleRaa, kui sa hankimisel abi vajad, siis võin poest vaadata sulle seda raamatut.

    ReplyDelete
  7. Palju palju õnne! Lämpimät onnentoivotukset sinulle! Good luck!

    ReplyDelete
  8. Palju õnne ka Vikkeli naiskonna poolt! Kahtlustan, et kohtusimegi Sinu sünnipäeval.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Sünnipäev oli juba varem, kuu alguse poole :)

      Delete
  9. Su raamatute kogu ajab mind hulluks! Heas mõttes! Kogun ka vaikselt kudumisraamatuid, kuid sinu kogu on ilmselt võrratult huvitav!

    ReplyDelete