Tuesday, August 14, 2012

Sokid Eikole/Socks for Eiko


Alustan algusest :) Mul on väga hea sõber Eiko,  kes elab Jaapanis ja keda ma tunnen juba 16 pikka aastat. Isegi imestan, et juba nii kaua... aga kui aastad kokku arvutada, siis nii see on. Tuttavaks saime täitsa juhuslikult, otsisin tol ajal endale kirjasõpra ühe kirjasõprade klubi kaudu (oli vist see klubi Iirimaal kui õieti mäletan). Sain terve portsu aadresse erinevatest riikidest ja nende hulgas ka Eiko oma. Ülejäänutega on suhtlemine ammu aja jooksul katkenud, aga Eikoga on väga head sõprussuhted siiani.

Ühe korra oleme ka kohtunud kui ta mul külas käis... see oli nii tore kohtumine. Ma olen kindel, et kunagi me näeme jälle... :)

Mina ja Eiko Taagepera lossi juures, juuli 2004
Eikole meeldivad minu kootud sokid ja juba ammu olen mõelnud talle kududa soojad sokid, lemmikvärvi roosad. Täna said need valmis ja loodan südamest, et talle need ka meeldivad.



Lõng/yarn: 100 % villane/wool
Vardad/needles: 2,5
Suurus/size: 23,5 cm

Näitan lähemalt ka bambusest tehtud nukku, mis on ka käsitöö... ehtne ja ehe Jaapani käsitöö:



These pink socks I knitted for my very dear friend Eiko from Japan. Konnichiwa, Eiko!!!
We have been friends already a very long time, 16 years... it was like yesterday then we "met" via penpalling club. 
I know Eiko likes my knitted socks so I decided already some time ago that I will knit the special socks for her.. and pink is her favorite color :)  I hope she will like these socks.

Thank you, Eiko, for your wonderful friendship!!!








14 comments:

  1. Väga äge! Tore, et sul on palju sõpru nii siin kui ka väljaspool. Sokid on imeilusad, sul on soki-kudumise-annet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud!
      No mina oma sokkidega ei saa küll nüüd sinu vastu, sul on andekust luua uhkeid mustreid ja kududa võrratuid kampsuneid ja salle.
      Aga mul on hea meel omada sellist sõpra, kes kõike seda oskab :)

      Delete
  2. Ilusad sokid ! Ja kui veel lemmikvärvi, siis on neil küll ilmvõimatu mitte meeldida !
    Elul on pakkuda palju üllatusi ja erilisi lugusid ning see lugu on eriti armas !

    ReplyDelete
  3. Armas lugu. Eiko on kindlasti õnnelik sokkide üle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, AlleRaa! Ma loodan, et on õnnelik :) Mulle meeldib kinkida käsitööd inimestele, kes seda hinnata oskavad.

      Delete
  4. My dearest ULLE!
    I am soooooooooooo touchable by your artcle.
    You makes me cry with joy!!!
    I am very very happy to have you in my life!!!
    Thank you so much,
    I appreciate your sweet and lastlong friend ship.

    Much LOVE
    Eiko

    ReplyDelete
  5. Nüüd tahaks isegi Eiko olla :) Imeilusad ja pehmed sokid. Ja mõlemile teile veel kauakestvat ja sõbralikku sõprust!

    ReplyDelete